Monday, January 2, 2017

Bancuri cu Ion la fitness


Bancuri cu Ion la fitness



Ion il intreaba instructorul la sala de fitness:
– Vreau sa impresionez o fata … Ce aparat sa folosesc?
Instructorul ii raspunde:
– Foloseste bancomatul !


Ion ii povestea lui Gheorghe ce beton e la oras.
Azi dimineaţă, când m-am dus la Bucuresti am intrat intr-o sala de fitness, am observat că au adus un aparat misto.
L-am folosit vreo oră, după care mi s-a făcut rău.
E tare oricum. Are chips-uri, sucuri, batoane de ciocolată, tot ce vrei...


Ion era antrenor de fitness.
Intr-o zi vine o babuta si intreaba:
- Domn antrenor, unde este inima?
- Sub sanul stang (raspunde Ion).
A doua zi, stire de ziar:
" O batrana s-a impuscat in genunchi incercand sa se sinucida! "

Citeste si : 


No comments:

Post a Comment