Monday, January 2, 2017

Bancuri cu si despre Fotbal

Bancuri cu si despre Fotbal



Un jucător de fotbal îl întreabă pe arbitru, după meci:
- Ce mai face câinele dvs.?
- Care căine? Eu nu am nici un câine.
- Cum? Orb și umblați fără câine?

- Ce părere ai despre felul în care joacă acest tânăr fotbalist?
- Mărturisesc că mie, personal, îmi aminteşte de Eminescu...
- Păi, Eminescu nu a jucat fotbal niciodată!
- Asta am vrut să spun şi eu!


De ce îl fluieră spectatorii pe tânărul acela din rândul întâi?
- Pentru că a aruncat cu o sticlă în arbitru!
- Dar nu l-a nimerit...
- Păi, tocmai pentru asta îl fluieră!


În cadrul unui show, un fotblist de naţională este intrebat:
-Cum vă simţiţi după acest meci?
Fotbalistul: -Super bine, am reuşit să dau două goluri fantastice.
Reporterul: -Şi care a fost scorul?
Fotbalistul: 1-1!


- Unde vrei sa-ti dai copilul mai departe dupa ce termina generala?
- La Academia de Fotbal!
- Crezi ca o sa devina fotbalist?
- Nu stiu. Poate macar un ultras, acolo...




Antrenorul Romaniei la fotbal trage concluziile după meci:
"Una peste alta, încă o seară frumoasă pentru sportul românesc:
Simona Halep s-a calificat în sferturi!"


Dovada ca Dinamo nu se pricepe la fotbal: au avut mereu un super portar si-l puneau sa joace fundas...


Soţia lui Luis Felipe Scolari încearcă să îl trezească, a doua zi după Germania-Brazilia 7-1:
- Luis, trezeşte-te, e 8!
- Ce, au mai dat unul?!


Ca un înfocat fan al Braziliei, îmi este foarte rușine să ies din casă zilele astea... Mai nou, mi-e rușine să ies și prin curte, de când am observat că al meu câine - un Ciobănesc German - când mă vede, nu latră, ci râde în hohote....


Prinde Bula pestisorul de aur:
-Arunca-ma, te rog, in apa si o sa iti indeplinesc o dorinta!
-Bine, vreau sa ma faci nemuritor.
-Oi fi eu puternic, dar nici chiar asa.
-Bine, vreau sa mor cand o sa castige Romania Campionatul Mondial de Fotbal.


-Iubitule , de ce-si da jucatorul de fotbal tricoul jos ?
-Pentru ca a dat gol !
-Pai n-ar trebui sa-si dea jos si chilotii ca sa ramana gol ?

No comments:

Post a Comment