Friday, January 6, 2017

Bancuri la telefon

 Bancuri la telefon


Pregatiti-va , vin vremuri grele in care ne vom caca pe noi, pentru ca baile vor fi ocupate pentru facut poze.

Un tip merge la un bordel si cere cea mai tare curva a casei – 3000 de dolari, i se spune, plateste si merge in camera Aici era o femeie superba. Tipul se dezbraca si incepe sa isi faca selfie, la care tipa il intreaba:
– Ai inebunit??? Ce faci?
– Tu, sa taci!! Pe banii mei numai eu ma distrez!!


Ce zice un iPhone-ist când vine la tine acasă?
-Salut! Unde un incarcator de iphone?

Traian Băsescu și-a cumpărat un iPhone făcut la Pitești și a condus beat pe aplicația NFS, până la check point.

Victor Ponta a promis că-şi ia şi el iPhone dacă următorul model vine integrat cu un Xerox.

O sa-l numesc “Smartphone” in ziua in care o sa strig ”Unde dracu’ mi-e telefonul” si el o sa raspunda “Sunt aici sub geaca”.


O blonda da telefon la Pompieri si incepe sa urle:
-Arde, arde veniti repede!!!
-Si cum ajungem la locul incendiului?
-Pai nu mai aveti masinile alea mari si rosii?...

Hamlet cu un smartphone în mână: "Selfie sau nu selfie?"

La orele trei noaptea, un apel telefonic:
- Alo! Credeam ca dormiti.
- Desigur, dormeam!
- Atunci, imi cer scuze. Va sun dimineata.


– Alo, John, soţia mea e acasă?
– Da, este cu un bărbat în dormitor.
– Ia pistolul şi împuşcă-l.
După un timp sună iar telefonul.
– Da, l-am împuşcat. Iar doamna s-a înecat în piscină.
– Alo, dar noi nu avem piscină.
– Îmi pare rău, sir! Vreţi să-mi spuneţi ce număr aţi format?


La televizor, o emisiune despre vipere.
– Apropo, scumpo, era să uit. A telefonat maică-ta!

Vine şeful la mine astăzi cu o falcă-n cer şi una-n pământ şi zbiară:
– Am auzit că ai poze indecente pe iPhone cu fiică mea!… E adevărat?
– Da, însă nu e ceea ce crezi… i-am răspuns.
– Nu? Dar atunci ce e?
– E un Samsung Galaxy


Bulisor da telefon acasa la Alinuta:
Raspunde mama Alinutei:
- Nu va suparati, Alinuta este acasa?
- Numai pana la 5 ca dupa aia o ingropam.


Doi politisti mergeau pe strada. Unul din ei vede pe jos o cartela telefonica si zice:
- Ia-o, ma, ca poti sa dai un telefon cu ea.
- ?
- Ba nu fi prost. Ia-o de acolo, ca poti sa dai un telefon.
Al doilea se conformeaza, o ridica, o apropie incet de ureche si zice:
- Alo! Mama?

No comments:

Post a Comment